سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یا رب از ابر هدایت برسان بارانی

به وبلاگ ربـــــــــــّــــی خوش آمدید
  • نسیم ( دوشنبه 87/12/26 :: ساعت 9:1 عصر)

  •  

      تو زندگانی بی دوستان مدان از عمر

     که مرگ به ز چنین زندگی بود صد بار

    به روزهای پایان سال که نزدیک می شویم یاد وخاطره ی عزیزان از دست رفته زنده می شود .آنان که سال قبل بودند آمدن بها ر را جشن گرفتند وشایدهرگز باور نمی کردند که آن بهار آخرین بهار عمرشان باشد .واینک در جوار رحمت الهی غنوده اند و جایشان اینجا خالیست.

    به یاد عاطفه دختر پاک ومعصوم مدرسه که بسیار ناگهانی ومظلومانه به سوی معبود پر کشید.

    به یاد دانیال نوجوان هفده ساله که پس از تحمل یک دوره طولانی بیماری سخت در حالی دعوت حق را لبیک گفت که راضی بود به رضای پروردگار.چقدر در برابر روح بزرگ اواحساس حقارت می کنم وبرای مادر بزرگوارش دوست وهمکار عزیزم آرزوی صبردارم.می دانم نوروز امسال بر او بسیار سخت خواهد گذشت.

    به یاد محمد عزیزم که سالها قبل درنخستین روزهای بهاربه سوی ملکوت پر کشید.ولی هنوز داغ فراقش تازه است و در حسرت یکبار دیگر دیدنش می سوزم.

    به یاد دوست وهمکار عزیزم فرشته حیدری که در عنفوان جوانی به سوی معبود شتافت.سالها از رفتنش گذشته است اما خاطره آن همه صمیمیت ومهربانی فراموش شدنی نیست.

    به یاددوست مهربانم ،مدیر دلسوز مدرسه ی صفورا ،خانم دهقانپور ،که خاطره ی گذشتها وفداکاری ها ودلسوزی هایش برای معلمان ودانش آموزان  مدرسه، هرگز از یاد نمی رود.سالهااز عروجش گذشته است و من هنوز خودم را مدیون محبت هایش می دانم .  افسوس آنقدر عمرش کوتاه بود که هرگز فرصتی برای جبران آن همه لطف ومحبت وصفا پیدا نکردم.وتا ابد شرمنده اش هستم.

    وبه یاد................

    از خداوند مهربان شادی روح همه ی انها را خواهانم.

    خداوندا یاریم کن هیچگاه آنان را فراموش نکنم وبه خاطر داشته باشم که من نیز روزی راهی همان راه خواهم بود.همه ی آنها در حالی به سویت آمدند که سر بلند ورو سپید بودند اما این بنده ی گنهکارت دستانش خالیست.

    خدایا ما را بیامرز. مهربانا با آغاز بهار طبیعت دلهایمان را بهاری کن.ومعرفتی عطا کن که خود را وتو را آنگونه که شایسته است بشناسیم.

    وبرای تو خالص شویم وبرای تو بندگی کنیم. قلبمان را از هر چه وهر که غیر توست رها نما.

    (امین یا رب العالمین) 


    بخـــــــش نظرات ()


    Online User