سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یا رب از ابر هدایت برسان بارانی

به وبلاگ ربـــــــــــّــــی خوش آمدید
  • نسیم ( چهارشنبه 87/12/21 :: ساعت 9:26 صبح)

  •  

    اى از میان برنده غمها و اى زداینده اندوهان.اى بخشاینده در دنیا وآخرت و اى رحمت آورنده بر بندگان خود هم در این سراى و هم در آن‏سراى.بر محمد و خاندان او درود بفرست و غمم از جان بردار و اندوهم‏از دل بزداى.

    اى خداى یگانه،اى خداى یکتا،اى خدایى که در نیازمندیها به توپناه آورند،اى خداوندى که نزاده‏اى و زاده نشده‏اى و تو را همسر وهمتایى نیست.مرا از گناهان نگه‏دار و پاکیزه‏ام گردان و بلیه از من‏دور نماى‏

    بار خدایا،چونان کسى که نیازمندى‏اش به غایت رسیده و نیرویش‏به ضعف گراییده و گناهانش افزون شده،چونان کسى که حاجت‏خویش را فریاد رسى نمى‏یابد و ناتوانى‏اش را نیرو بخشنده‏اى وگناهانش را آمرزنده‏اى جز تو نیست،از تو مى‏خواهم اى صاحب‏جلالت و اکرام که مرا به کارى وادارى که هر کس چنان کند،محبوب توشود و حق الیقینى عطا کنى که هر کس در طریق مشیت تو بدان مقام‏فرا رود،به پاداشى نیکو رسد.

    بار خدایا،بر محمد و خاندان او درود بفرست و مرا بر صدق و راستى‏بمیران و نیاز من از دنیا ببر و رغبت مرا به آنچه در نزد توست شوق لقاى‏خود قرار ده و مرا روزى ساز توکل به تو را از سر صدق.

    بار خدایا،از تو مى‏خواهم سرنوشت نیکى را که در گذشته براى من‏رقم زده شده،و به تو پناه مى‏آورم از سرنوشت بدى که براى من رقم زده‏شده.از تو مى‏خواهم خوف و خشیت عابدان را به من ارزانى دارى وعبادت خاشعان را و یقین متوکلان را و توکل مؤمنان را.

    بار خدایا،مرا برانگیز که بدان رغبت از تو چیزى خواهم که اولیاى‏تو از تو مى‏خواهند،و از تو چنان ترسم که اولیاى تو از تو مى‏ترسند.مرادر راه رضاى خود چنان به کار دار که چیزى از وظایف دینى تو را از بیم‏هیچ یک از آفریدگانت فرو نگذارم.بار خدایا،این حاجت من است،پس رغبت مرا براى رسیدن به آن عظیم گردان و عذر من در این‏درخواست بپذیر و حجت مرا در آن بر زبانم نه و جسمم را در آن عافیت‏عطا کن.

    بار خدایا،هر کس که اعتماد و امیدى به جز تو داشته باشد،اعتماد وامید من در تمام احوال به توست.پس مقدر ساز براى من هر چه را که‏پایانى بهتر دارد،و مرا از فتنه‏هاى گمراه کننده وارهان،به رحمت خوداى مهربانترین مهربانان.

    و صلى الله على سیدنا محمد رسول الله المصطفى و على آله‏الطاهرین.

     


    بخـــــــش نظرات ()


    Online User