سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یا رب از ابر هدایت برسان بارانی

به وبلاگ ربـــــــــــّــــی خوش آمدید
  • نسیم ( چهارشنبه 87/10/25 :: ساعت 9:37 عصر)

  • اگر تمام آب اقیانوسها به جوهر تبدیل شود کلام پروردگار تمام نخواهد شد. خدا آن چه را که برای هدایت لازم است را در کتاب آسمانیش قرار داده است.
    زیرا او بهتر از هر کس دیگری ما را میشناسد میداند که چه چیزی برای مبارزه با شیطان لازم است همچنین او خیلی چیزها را برای آزمایش ما قرار داده است.
    نماز را ابراهیم بوجود آورد و تمام پیامبران بعد از او نماز را بجا میاوردند اسمعیل اسحق موسی و سایر پیامبران .
    اما چرا عده کثیری از مسیحیان و یهودیان نماز را بجا نمیاورند؟ مگر پیامبرشان به آنان نماز را یاد نداده بود! پس چرا در طول تاریخ نماز را گم کردند؟ چرا عده کمی از مسیحیان به اسم نصرانیان و یهودیان مسکو فقط نماز را نگه داشته اند؟چرا طریقه نماز خواندن در کتاب مقدس ذکر نشده است؟!
    [19:59] فخلف من بعدهم خلف اضاعوا الصلوة واتبعوا الشهوت فسوف یلقون غیا
    [19:59] پس از آنها، او نسل هایی را جایگزین آنان کرد که نمازها (ارتباط با خدا) را ضایع کردند و از شهوات خود پیروی نمودند. آنها از نتایج آن رنج خواهند برد.
    واقعیت این است که خدای مهربان نگهداری نماز را بر عهده نسل انسان گذاشته است. نماز نسل به نسل به ما میرسد و رسیده است.
    اکثر مسیحیان نماز را گم کردند و ضررش هم را چشیدند و خواهند چشید در واقع نماز هدیه خدای تواناست برای ما انسانها تا که از طریق نماز علیه شیطان قیام کنیم و بگوییم که خدا بزرگتر است یعنی الله اکبر. یعنی خدا از هر کس و هر چیز دیگری بزرگتر است و هیچ کس نمیتواند جای خدا را بگیرد.
    پدران و مادران موظفند که نماز را به بچه هایشان یاد دهند. همانطور که لقمان به فرزندش وصیت میکند.
    [31:17] یبنی اقم الصلوة وامر بالمعروف وانه عن المنکر واصبر على ما اصابک ان ذلک من عزم الامور
    [31:17] "ای پسر من، نمازها (ارتباط با خدا) را به جا آور. طرفدار پرهیزکاری باش و پلیدی را منع کن و در برابر سختی ها صبور باش. اینها از برجسته ترین صفات است.
    نماز در واقع یک آداب اجتماعی است که از پیامبر ابراهیم به ما ارث رسیده است و نسل به نسل و پیامبر به پیامبر به ما رسیده است.
    [19:55] وکان یامر اهله بالصلوة والزکوة وکان عند ربه مرضیا
    [19:55] او به خانواده اش سفارش می کرد تا نمازها (ارتباط با خدا) را به جا آورند و زکات (انفاق واجب) را بدهند؛ او مورد قبول پروردگارش بود.ما باید مثل ابراهیم باشیم زیرا او تمام هم و غمش یاد دادن مناسک دینی به فرزندانش بود.
    او به این آداب دینی اهمیت زیادی میداد. اما متاسفانه پیروان بعدی ابراهیم یعنی مسیحیان و یهودیان به وصیت او عمل نکرده و نماز را ترک کردند.مسلمانان هم نمازها را ضایع کردند بطوریکه اسم پیامبر و دیگر مقدسین را وارد نماز کردند و حرمت نماز را شکستند و نتوانستند آن را سالم به نسلهای بعدی منتقل کنند.
    با فرقه فرقه شدن مسلمانان هر فرقه ای نماز را به نفع مقدسین خود تغییر داد.در واقع این به ضرر همه بود. خدا ضرر نمیکند نماز خواندن به صرف خود ماست.
    [20:132] وامر اهلک بالصلوة واصطبر علیها لا نسءلک رزقا نحن نرزقک والعقبة للتقوى
    [20:132] باید به خانواده خود سفارش کنی تا نمازها (ارتباط با خدا) را به جا آورند و صبورانه در انجام آن ثابت قدم باشند.
    ما از تو روزی نمی خواهیم؛ ما هستیم که روزی تو را فراهم می کنیم. پیروزی نهایی متعلق به پرهیزکاران است.
    خدای مهربان کتاب قرآن را نازل نموده است که فرقان است و به عنوان میزان وترازو عمل میکند و از طریق این کتاب نماز از لوس شرکیات پیراسته میشود.کسانی که به کتابهای حدیث (و در اصل فرقه مادرزادی) چسبیده اند و دل بسته اند نمیتوانند هضم کنند که چرا نماز در قرآن ذکر نشده است.
    البته غافل از اینکه نماز در کتب حدیث هم ذکر نشده است. شاید تعجب کنید که خیلی از جزئیات نماز در قرآن کاملتر از احادیث ذکر شده است. شما اگر تمام احادیث راجع به نماز را کنار هم قرار دهید یک هشتم نماز هم بدست نمیاید.
    و این چیزی است که تا حالا نتوانسته اند جواب دهند هنوز نمیدانند که نمازی هم که آنان میخوانند نسل به نسل بدستشان رسیده است (اما نسل آنان نماز را ضایع کرده و به نفع مقدسین خود تغییرات صورت دادند) .
    خدای مهربان حفظ و ادای وظایف دینی را بر عهده خود ما گذاشته است اما در طول زمان عده ای به همین بهانه تقلید را شروع کردند وارد حیطه ای شدند که گمراهی در آن صددرصد است.
    شیطان این را به آنان القا کرد که نماز در قرآن نیست و جزئیات دین ناکامل است سپس آنان را به سمت کتب حدیث متمایل کرد غافل از اینکه اینها همه اش سراب است و در واقع شیطان به آنان دروغ بسیار بزرگی وعده داده بود زیرا آنچه که او میگفت در کتب شایعات نبود.
    در کتب حدیث همه چیز هست به جز طریقه نماز خواندن. مثلا در کتب حدیث برای وضو گرفتن (که در قرآن چند مرحله ساده است) نزدیک به سی مرحله در نظر گرفته شده است و این یعنی مشکل کردن دین. یعنی شروع به تلقین "لزوم تقلید".
    دروغی که شیطان گفت شبیه همان دروغی بود که جدمان آدم را بآن وسیله از بهشت برون کرد. درخت ممنوعه همان وعده دروغین شیطان بود درخت ممنوعه ای که نسل ما را بآن بفریفت کتب حدیث است که بوسیله آن "سراب کمالیت کتاب خدا" را به همراه دارد.کتاب قرآن کامل است هر آنچه را که خالق برای هدایت ما تشخیص داده باشد در آن هست .
    مطمئنا کسی بهتر از خدای توانا ما را بهتر نمیشناسد. بعد شیطان آمد نسلهای قبلی مارا وسوسه کرد که قرآن کامل نیست پس بیایید از اینهایی که از شایعات زمانه گردآوری شده اند پیروی نمائید و به وسیله این شایعات (که کامل کننده قرآن است!!!) به آرامش خاطر برسید و نمازتان را بخوانید.!!
    [2:36] فازلهما الشیطن عنها فاخرجهما مما کانا فیه وقلنا اهبطوا بعضکم لبعض عدو ولکم فی الارض مستقر ومتع الى حین
    [2:36] اما شیطان آنان را فریب داد و باعث شد از آنجا اخراج شوند. ما گفتیم: "به عنوان دشمنان یکدیگر پایین بروید. محل سکونت و روزی شما تا مدتی در زمین خواهد بود."
    بسیار خطرناک است برای بدست آوردن تعداد رکعات نماز وارد محوطه ای شویم که درصد گمراهی در آن صد است.
    رکعات نماز در احادیث ذکر نشده است و این خواست خدای تواناست زیرا خواست خدا بالاتر از وعده و وعیدهای شیطان است. به نظر میرسد تعداد رکعتهای نماز یکی از چیزهایی است که فرقه های مسلمان در آن اختلاف ندارند حال با این وصف به بهانه تعداد رکعات نماز متوسل شدن به کتب شایعات و اقاویل دیوانگی محض است.
    این همان وسوسه شیطان است که فقط سراب است و مطمئنا طرفداران کتب حدیث با جستجوی تمام کتب حدیث به طریقه انجام نماز نخواهند رسید. خدای را سپاس میگوئیم که تلاشهای شیطان را مسخره جلوه داد و دین حق را به پیروزی رساند.
    بعد عده ای دیگر گفتند که ما از کتب حدیث پیروی نمیکنیم ولی در مبهمات قرآن به سنت صحیحه پیامبر رجوع میکنیم و این عده ناخود آگاه باز هم در همان تله قبلی گرفتار شدند زیرا در واقع سنت صحیح یعنی همان احادیث صحیح. و خود بخود باز هم در میان انبوهی از اقاویل و شایعات گرفتار میشوند بطوریکه تا بحال نتوانسته اند نماز خود را تصحیح کنند.
    با آنکه ادعای عدم پیروی از کتب حدیث را دارند ولی باز هم در نماز و اذان اسم مقدسین خود را ذکر میکنند و برآنان شهادت میدهند هنوز بر مقدسین خود با صدای بلند صلوات میفرستند و این خود نشان میدهد که سنت صحیحه سراب بعدی شیطان است که مومنین را به آن دچار میکند.
    مطمئنا خدای مهربان در قرآن کاملش اسمی از سنت پیامبر نبرده است و طرفداران این نظریه باید دلیل خود را اقامه کنند.


    بخـــــــش نظرات ()


    Online User