سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یا رب از ابر هدایت برسان بارانی

به وبلاگ ربـــــــــــّــــی خوش آمدید
  • نسیم ( یکشنبه 88/1/23 :: ساعت 10:57 عصر)

  •  

     الهی... ای کار براور ناتوانان...و ای سنگر حوادث هولناک..اینک من تنها مانده ام . و بار گناهان...و یار ویاوری با من نیست..و طاقت خشم ترا ندارم...و پشتیبانی مرا نیست...و در معرض خوف لقای تو مانده ام..و هراسم را ارام بخشی نیست...اگر مرا تنها واگذاری..کیست که مرا یاری کند؟؟

     الهی..گریز گاه وپناهگاه همه تویی... پس بر محمد و ال او درود فرست...و مرا پناه ده که به سوی تو گریخته ام..و نیاز من براور که از تو خواستارم.

     الهی...اگر تو روی کریم خویش از من بر تابی. یا مرا از فضل بزرگ خویش بی نصیب سازی. یا روزی از من باز داری. یا رشته پیوند از من بگسلی...جز به سوی تو گریز گاهی ندارم..و بنده توام وسر نوشت من بدست تست..

    ادامه مطلب...

    بخـــــــش نظرات ()

  • نسیم ( چهارشنبه 87/12/21 :: ساعت 9:26 صبح)

  •  

    اى از میان برنده غمها و اى زداینده اندوهان.اى بخشاینده در دنیا وآخرت و اى رحمت آورنده بر بندگان خود هم در این سراى و هم در آن‏سراى.بر محمد و خاندان او درود بفرست و غمم از جان بردار و اندوهم‏از دل بزداى.

    اى خداى یگانه،اى خداى یکتا،اى خدایى که در نیازمندیها به توپناه آورند،اى خداوندى که نزاده‏اى و زاده نشده‏اى و تو را همسر وهمتایى نیست.مرا از گناهان نگه‏دار و پاکیزه‏ام گردان و بلیه از من‏دور نماى‏

    بار خدایا،چونان کسى که نیازمندى‏اش به غایت رسیده و نیرویش‏به ضعف گراییده و گناهانش افزون شده،چونان کسى که حاجت‏خویش را فریاد رسى نمى‏یابد و ناتوانى‏اش را نیرو بخشنده‏اى وگناهانش را آمرزنده‏اى جز تو نیست،از تو مى‏خواهم اى صاحب‏جلالت و اکرام که مرا به کارى وادارى که هر کس چنان کند،محبوب توشود و حق الیقینى عطا کنى که هر کس در طریق مشیت تو بدان مقام‏فرا رود،به پاداشى نیکو رسد.

    بار خدایا،بر محمد و خاندان او درود بفرست و مرا بر صدق و راستى‏بمیران و نیاز من از دنیا ببر و رغبت مرا به آنچه در نزد توست شوق لقاى‏خود قرار ده و مرا روزى ساز توکل به تو را از سر صدق.

    ادامه مطلب...

    بخـــــــش نظرات ()


    Online User